5 nap a Zemplénben

2017. aug.7-én délelőtt indultunk el a Zemplénbe. Az első megálló Tokajban volt. Csodálatos  látványt nyújtottak a hegyek, de elég furcsa volt, hogy minden egyes hegy be volt ültetve. Behajtottunk egy földútra és egy csodálatos hangulatú táj fogadott minket.
A fotók minőségéért bocsánatot kérek, egy gyengébb minőségű fényképezőgéppel készültek:

Utána bementünk Tokaj faluba. Nagyon hangulatos volt.

Megnéztük a Bodrog-Tisza torkolatot is.

Mielőtt még elindultunk volna a szállásunkhoz, megálltunk egy üde fás réten.
Ezek után nekiindultunk a még egy órás útnak (autóval).
Kb.: 19:00-ra oda is értünk a szállásra, a Senyői vadászházba. Nagyon szép, hangulatos helyen volt, és maga az épület is gyönyörű látványt nyújtott.
Reggel 6-kor elindultunk  a szállás közelében sétálgatni és fotózni. Már akkor, amikor felkeltünk lehetett hallani kolompokat, de ahogy lejjebb mentünk a hegyről, egyre hangosabb lett. A hegy lábánál birkák legeltek. Pásztor nem is volt velük. Ahogy átmentünk az úton megpillantottunk egy rókát, ami a szénabálákon üldögélt.
Utána visszagyalogoltunk a szálláshoz és reggeliztünk.
Reggeli után sétáltunk még egy kicsit a szállástól nem messze.
Majd mindezek után elmentünk a Füzéri várhoz. Csodálatos látványt nyújtott a hegy tetejéről a táj.

Óriási élmény volt. Ezek után visszaindultunk a vadászházba, vacsorázni.......
Naplementére még azért kimentünk fotózni, de jó kép nem született.

Másnap délelőtt elmentünk a Sárospataki várba. Fotók nincsenek róla mivel még azért is fizetni kellett volna, hogy lehessen fotózni.
Délután a Megyer hegyi tengerszemet látogattuk meg. Körbesétáltuk, körbefotóztuk, sietni kellett a szállásra, mert késő volt.

Vacsora után még kimentünk fotózgatni. Sikerült is egy-két egész jó lepkés és naplementés képet készíteni.

Másnap reggel 6 körül ismét kimentünk fotózni,  3 róka játszadozott a szénabálákon, miközben cserkeltem őket, tőlem 40 méterre 3 vaddisznó futott át a kukoricából az erdőbe.
Utána visszamentünk az út másik oldalára és bementünk egy másik földúton. Csodálatos hangulata volt.

Ezek után visszamentünk a vadászházba és megreggeliztünk.
Reggeli után meglátogattuk a Károlyi-kastélyt. Nagyon szép volt, és elég elképesztő is, egy helyen ennyi trófeát, kitömött állatot látni.

Óriási parkja van a kastélynak, ami nem mellesleg gyönyörű.
Délután még túráztunk egyet, találtunk egy szalamandrát egy patakban.

Visszamentünk vacsorázni a szállásra, úgy volt, hogy még kimegyünk fotózni, de már nem volt erőnk...

Másnap ismét kimentünk reggel, de csak egy mókust sikerült fotózni.
Kipakoltunk a szállásról és elindultunk hazafelé, de még megálltunk a Regéci várnál.