2017. 11.19.- A dámszarvasok nyomában Ópusztszeren

1017.11.19-én (vasárnap) reggel elindultunk fotózni Ópusztaszerre. A fő cél a dámszarvas fotózás és sétálás volt. Miután odaértünk, az autóval leparkoltunk az erdei út szélén és nekiindultunk az erdőnek. 200 m után át is futott az első őz előttünk, sajnos nem sikerült róla fotót készíteni.
Az erdei út nagyon hangulatos volt.
Majd ezek után kiértünk az erdő szélére, ahol 10-20 daru táplálkozott.
 Utána visszaindultunk az autóhoz. Az úton közben találtunk lábnyomokat: vaddisznóét, őzét és
dámszarvasét. Viszonylag friss nyomok voltak.
Miután visszaértünk az autóhoz, elindultunk kifelé az erdőből. Majd hirtelen észrevettünk egy nagy dámszarvas bikát és egy tehenet. Kiugrottam az autóból, elővettem a fényképezőt, és elkezdtem cserkelni. Kb.20 méterre voltam, amikor elégedett voltam a távolsággal. Sikerült lőnöm róla egy értékelhető képet, és tovább futott. Én azért még utánuk mentem, de sajnos már eltűntek.

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések