2017.11.12.-Dámszarvasok nyomában Ópusztaszeren #2

2017-11.12. (vasárnap) kora reggel indultunk el Ópusztaszerre. Mikor odaértünk egy eddig számunkra felfedezetlen útra hajtottunk. El is jutottunk egy szép tisztásra. Majd továbbmentünk, leparkoltunk az autóval, és nekiindultunk az erdőnek, már gyalog. Első fotóalanyunk egy fiatal őzbak volt. Egy irtáson sétálgattunk. Rengeteg lábnyomot találtunk. Őzét, dámszavasét, vaddisznóét és rókáét. Utána visszaindultunk az autóhoz. Amikor éppen megfordultunk az autóval akkor vettem észre kb. 300 méterre egy dámszarvas borjút. Kipattantam az autóból, elővettem a fényképezőgépet és elkezdtem cserkelni. Kb. 10-15 méterről készítettem el az első fotókat. Készítettem róla pár képet, de nagyon figyelt. Pár perc múlva el is futott.









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések